Oční studio Aleš Žejdl se mění
Posunujeme nejen přístup k péči o zrak, k zákazníkům a budoucnosti optik, ale i celkový vizuální styl. Od teď jsme po Brně k vidění s novým logem.
Vidím to na Žejdla!
Přesně tak zní nový claim, který je součástí naší změny vizuální identity. „Jdu si k Žejdlovi pro brýle,“ je věta, kterou na Brněnsku uslyšíte velmi často. Jsme lokální a ryze česká rodinná optika s pěti pobočkami a téměř pětadvaceti lety fungování a neseme své jméno podle zakladatele, majitele a zároveň stále aktivního optometristy Aleše Žejdla. „Inovujeme, jdeme s dobou. Původní logo jsme měli dvacet let a cítili jsme, že už je čas na facelift,“ říká Aleš Žejdl.
Čtyři pobočky po Brně a jedna v Hodoníně nestojí jen na samotném zakladateli, ale též na našem týmu špičkových odborníků. „U Žejdla“ si tak dáváme záležet nejen na tom, jak jsme viděni, ale hlavně na tom, aby naši zákazníci perfektně viděli a zažili tu nejlepší službu. Jak říká sám Aleš Žejdl: „Dávám takříkajíc v sázku svoje jméno jako fyzická osoba. Chceme spokojené vracející se zákazníky, kteří dostanou servis se zážitkem i s pocitem, že jsme pro ně udělali všechno, co jsme jim na očích viděli.“
Nejsme žádným řetězcem či obyčejnou prodejnou značkových brýlí. Náš tým dlouholetých odborníků si drží postavení na trhu hlavně svým empatickým přístupem, profesionalitou a nabízenou kvalitou služeb. Na první pohled jednoduché řemeslo je u nás dotaženo k dokonalosti optické praxe 21. století:
„Věnujeme se všemu od anamnézy přes kvalitní 3D vyšetření a zdravotní screening zraku až po konzultace a nabídku individuálních skel. Finálním zhotovením brýlí se neloučíme, ale nabízíme jejich pravidelný servis a následnou péči.“
To nejdůležitější je očima neviditelné
Nové logo a vizuální styl značky Aleš Žejdl Oční studio představuje jen zlomek změn a inovací, kterými chceme se svými pobočkami projít. „Chceme mít ještě lepší přístup než doposud. O naše klienty a jejich zrak pečujeme komplexně, dlouhodobě a jejich oči známe jako vlastní. Naši klienti pro nás nejsou anonymní čísla dioptrií, ale lidé, jejichž příběhy i pohled na svět dobře známe,“ uzavírá Aleš Žejdl.
Kvalita pod drobnohledem
Nové logo se volně inspirovalo iniciálami zakladatele AŽ, byť z písmene Ž zbyl pouze háček. V textové části loga bylo jméno Aleše Žejdla nadřazeno nad spojení „oční studio“, což symbolizuje osobní dohled zakladatele nad kvalitou služeb firmy.
A slogan „Vidím to na Žejdla“? To je odpověď na spoustu otázek, například kam jít na vyšetření zraku, kde koupit dětské brýle, kam pro brýle na kolo a mnoho dalších.
Tak tedy na viděnou u nás.